Tuesday, October 27, 2009

Ce se intampla cand te grabesti?

Aproape lunar merg la posta sa ridic cuponul de pensie al bunica-mii, care ii este necesar pentru una alta, si intotdeauna ii este cerut cel din ultima luna. Asadar azi m-am suit in masina si am purces catre oficiul postal de la care pot ridica talonul. Intrucat mai aveam de mers in cateva locuri, eram oarecum presata de timp. Am mers tinta catre parcarea de la TNB, care insa nu mai este accesibila. Pe stradute nu am gasit nicaieri un loc de parcare asa ca intr-un final mi-am abandonat masina in intersectia de la piata Rosetti, blocand doua masini parcate. Am lasat avariile si am pus un biletel in geam, ca tot omul civilizat, sperand sa ajung inapoi cat mai repede. Dar precum se subintelege din titlu, atunci cand te grabesti se intampla fel de fel de chestii care iti zadarnicesc graba.

In primul rand, la posta era coada. Nu foarte mare, dar faptul ca la ghiseu nu se afla nimeni nu era deloc imbucurator. Dupa minute bune a aparut o tanti la ghiseu si a inceput sa se miste usor usor coada; in scurt timp a venit randul meu. I-am intins buletinul si procura, i-am spus ca am venit sa ridic un cupon de pensie si ea a inceput sa citeasca atent procura, timp in care dadea din cap a dezaprobare. Dupa ce a terminat de citit mi-a spus ca nu e bine, ca mi-ar trebui o procura speciala pentru chestia asta, dar ca sa astept 2 minute sa o intrebe pe sefa. Dupa 5 minute a revenit hotarata ca nu e buna procura mea, ca imi trebuie una speciala ca sa ridic pensia ...what? Pai eu nu vreau sa ridic pensia, vreau doar cuponul! Aaaaaa, vrei doar cuponul, pai de ce n-ai zis asa de la inceput, cuponul ti-l pot da.

(@#*&$@)

Am pierdut acolo suficient timp incat nu am mai apucat sa fac tot ce aveam de facut. M-am razbunat mai tarziu pe un baiat care "m-a ajutat sa parchez" (adica mi-a indicat ca locul este neocupat si ca pot parca acolo) si care se uita fix la mine cand am coborat din masina, gen "haideti doamna, dati-mi si mie acolo de-o bere". Si nu i-am dat.

6 comments:

  1. naspa cu baietii din parcare. eu ii vad mereu la obor ca stau pe aproape,la dna ghica mai precis si daca nu le da lumea bani le zgarie masina sau chiar le sparg cauciucurile. mai grav e ca prin zona e o sectie de politie dar stim cu toti cum sunt politistii de la noi...

    ReplyDelete
  2. pai sa stii ca m-am uitat atenta la masina cand am revenit, dar oricum lipsisem doar 10 minute

    ReplyDelete
  3. de obicei cand te grabesti se intampla asa. in timp ce iti citeam postarea dadeam din cap, gandind 'Romania asta!', insa tin sa iti marturisesc ca ultimul paragraf m-a facut sa rad. este foarte important sa iti pastrezi simtul umorului in orice situatie si observ ca si tu ti l-ai pastrat. You go, girl! Pupici

    ReplyDelete
  4. ma bucur ca te-a amuzat :) lucrurile astea sunt hazlii cand le povestesti la un pahar de ceva, la o vreme dupa eveniment, dar pe moment sunt pur si simplu ... frustrante

    ReplyDelete
  5. Sunt de acord cu voi, Ramo si Axel. Initial, chestiile nasoale (ca asa sunt, pana la urma) sunt... frustrante (to say the least).
    Dar, dupa cum se stie, romanul este recunoscut pentru talentul de a face haz de necaz. Asa ca ne incadram. :D
    "Festina lente" e teoria, dar stim noi "ca cu" practica stam mai prost.

    ReplyDelete
  6. Nu le dau bani niciodată ălora, decât dacă e parcare cu plată.
    Atunci le dau doar pentru că mă ameninţă ei cu o anume „amendă”.

    ReplyDelete