Wednesday, October 14, 2009

Muzica

De atatea ori in ultima vreme stau cu castile in urechi ascultand si traind muzica. Aerul rece care intra de afara face ca pielea mea sa se infioare. Dau muzica mai tare si pun pe repeat cate o piesa care imi da acea stare de spirit perfecta, si apoi o traiesc pur si simplu. A asculta muzica este o activitate in sine. Ascult cu multa atentie fiecare acord, separ fiecare sunet si identific pe rand toate instrumentele. Fiecare dintre ele spune o poveste, dar atunci cand se combina ceea ce iese este un sentiment, o stare de spirit si este mai presus de cuvinte. Anumite fraze muzicale imi creeaza senzatia fizica de apasare pe piept, altele imi creaza fluturasi in stomac si imi accelereaza pulsul.
Acum ca v-am explicat CUM ascult muzica, sa va arat si CE muzica. Cele ce urmeaza sunt cateva piese care imi plac in mod deosebit (sau dupa caz, care ma obsedeaza). Enjoy!









Iar aceasta este abia descoperita foarte recent.

3 comments:

  1. I know what you mean. Citind ce ai scris, mi-am amintit de versurile din Spider's Web (K.M.): 'the piano keys are black and white but they sound like a million colours in our mind'.
    Eu fara muzica as putea trai, but what a sad place to live in that would be! Nici nu vreau sa imi imaginez o zi intr-o astfel de lume gri (dorian). :)) Uite ca tot la muzica ajung.
    BTW, eu de cand am ajuns in Italia am o MICA obsesie cu Lamb - Gabriel si Gorecki. ;)

    ReplyDelete
  2. Subscriu si eu! :D Este minunat cand iti gasesti trairile transcrise in cuvinte intr-un mod atat de exact de catre alta persoana. E adevarat ca poate nu "traim" aceleasi piese, dar aceasta "traire" se reda cam la fel pentru fiecare dintre noi in parte.
    Sunt de acord cu amandoua si ma bucur (inca o data) ca suntem prietene si ca de fiecare data cand mai se iveste un astfel de subiect realizez exact de ce este posibil sa fim prietene atat de bune.
    Cand nu mai sunt cuvinte, muzica este cea care ne ajuta sa comunicam. :)

    ReplyDelete
  3. Muzica e un gen de limbaj fara cuvinte pentru mine, o comunicare chiar mai buna si mai sincera, asa ca I couldn't agree with you more.

    P.S. : Ramo, dementiale piesele de care spui :D

    ReplyDelete